Czas to pieniądz, czyli jak efektywnie planować pracę sprzedażową
Aby osiągać wysokie wyniki sprzedażowe, potrzeba nie tylko umiejętności przekonywania innych. Równie ważna jest umiejętność właściwego zarządzania czasem i organizacji dnia sprzedaży.
Jako trener mam okazję nie tylko rozmawiać z handlowcami podczas szkoleń, ale także obserwować ich w codziennej pracy. Gdy spada sprzedaż lub zespół nie spełnia oczekiwań, pierwszą myślą jest chęć przeszkolenia ludzi z zamykania sprzedaży czy też tworzenie kolejnych programów motywacyjnych. Tymczasem wielu handlowców nie ma szans na pełne wykorzystanie potencjału i umiejętności, ponieważ… marnują czas pracy na mnóstwo nieefektywnych i bezcelowych działań.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.