The source of success is in your head

You surely know the story of the young salesman who got the most difficult client and made the sale because he didn’t know it was a ‘difficult client.’ It’s no coincidence that in sales, a positive attitude doesn’t do anything, but a negative attitude can ruin everything. So how can you work with your own mind and attitudes to build your success and effectiveness?

Dostępny jest przetłumaczony materiał kliknij tutaj, aby przejść do materiału.

SELL_10_55.jpg

In the opening scene of the TV series Lie to Me, we see the main character, a specialist in body language, interrogating a terrorist suspected of planting a bomb. The suspect, without giving any answer, gives the interrogator all the information he needs with gestures and body language. At the same time, despite his repeated denials, he proves that he’s guilty. The main character in the series is a specialist who recognizes people’s intentions by their behaviour, their posture, and their facial expressions. Experience shows that evolution has equipped us with this skill, even if we don’t realise it.

Sometimes what we want to hide is so visible that it speaks louder than words. Everyone has certainly dealt with a tired salesman who says ‘Hello, How can I help?’, and yet who makes it clear that he’s not having a good day at all, and though he’s greeting you, he’s doing so because he has to, and he doesn’t want to help. The sales process starts in our heads. That’s where we find our first - and often most important - success. And it’s usually there that the roots of our failures lie. Not in customers, not in the product, not in the market or the competition. The most important sales techniques are those that involve working with your own beliefs. What’s more, there are a surprising number of destructive beliefs that prevent salespeople from developing themselves and taking full satisfaction from their profession.

Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści

Pozostałe 83% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.