Ambasadorzy Call Center 2016 wybrani
12 października podczas gali, która odbyła się w Business Link na Stadionie Narodowym, poznaliśmy Ambasadorów Call Center 2016 w trzech kategoriach: konsultant, menedżer i firma.
Uczestnicy konkursu w kategorii konsultant musieli przygotować artykuł lub film, który w najlepszy sposób pokaże korzyści wynikające z pracy „na słuchawkach”. Jury najwyżej oceniło pracę Beaty Raczkowskiej z TRANSCOM, która oprócz pięknej statuetki otrzymała voucher na roczną prenumeratę magazynu „As Sprzedaży”.
W uzasadnieniu czytamy: „Wybierz pracę, którą kochasz, a nie będziesz musiał pracować nawet przez jeden dzień w swoim życiu”. Tegoroczny Ambasador Call Center jest żywym przykładem tej maksymy Konfucjusza. Zdaniem jury laureatka nagrody Ambasador Call Center udowodniła, że można łączyć obowiązki matki i żony z pracą w call center i działalnością społeczną. Pokazała, że pracę w call center da się lubić i może być ona szansą na stałe zatrudnienie oraz rozwój osobisty. Udowodniła, że nie trzeba rezygnować ze swoich pasji, co więcej, można realizować je, pracując. Pasją Ambasadora Call Center jest praca z drugim człowiekiem. To daje mu największą satysfakcję.
Prace telemarketerów oceniało jury w składzie: Karol Bancerz (ccnews.pl), Agnieszka Bieliniak (VA Very Advertising), Agnieszka Brukszo (BrandU), Jerzy Ciszewski (publicrelations.pl), Karol Dudij (Unified Factory SA), Katarzyna Janus (Altar Sp. z o.o.), Dariusz Łukawski (dziennikarz), Katarzyna Swatowska (swatowska.pl), Tomasz Zimoch (dziennikarz).
W kategorii menedżer wygrał Artur Kapacki z firmy Telmon. Jury w swoim uzasadnieniu pisze: „Za aktywną współpracę i zaangażowanie w zakresie budowania wizerunku telemarketera, jego pracy i jego roli w organizacji. Za aktywną obecność w wydarzeniach związanych z branżą. Za chęć dzielenia się wiedzą. Za transparentność działań oraz edukację rynku poprzez artykuły i wypowiedzi eksperckie”.
Z kolei w kategorii firma statuetkę odebrał przedstawicie InterGalactica – m.in. za kompleksowość w działaniach promujących nie tylko usługi firmy, ale i pracę w contact center, publikacje i eksperckie komentarze w mediach, z tworzenie nowych trendów w promocji branży.
Była to druga edycja konkursu organizowanego przez portal ccnews.pl, którego celem jest zaangażowanie konsultantów telefonicznych, menedżerów i firm działających na rynku call center w budowę dobrego wizerunku branży.