Ambasadorzy Call Center 2016 wybrani
12 października podczas gali, która odbyła się w Business Link na Stadionie Narodowym, poznaliśmy Ambasadorów Call Center 2016 w trzech kategoriach: Konsultant, Manager i Firma.
Uczestnicy konkursu w kategorii Konsultant musieli przygotować artykuł lub film, który w najlepszy sposób pokaże korzyści wynikające z pracy „na słuchawkach”. Jury najwyżej oceniło pracę Beaty Raczkowskiej z TRANSCOM, która, oprócz pięknej statuetki, otrzymała również voucher na roczną prenumeratę „Asa Sprzedaży”.
W uzasadnieniu czytamy: Wybierz pracę, którą kochasz, a nie będziesz musiał pracować nawet przez jeden dzień w swoim życiu. Tegoroczny Ambasador Call Center jest żywym przykładem tej maksymy Konfucjusza. Zdaniem jury Laureat nagrody Ambasador Call Center udowodnił, że można łączyć obowiązki matki i żony z pracą w call center i działalnością społeczną. Pokazał, że pracę w call center da się lubić. Że praca w call center może być szansą na stałe zatrudnienie i rozwój osobisty. Że nie trzeba rezygnować ze swoich pasji, co więcej, można realizować je, pracując. Pasją Ambasadora Call Center jest praca z drugim człowiekiem. To daje mu największą satysfakcję.
Prace telemarketerów oceniało jury w składzie: Karol Bancerz (ccnews.pl), Agnieszka Bieliniak (VA Very Advertising), Agnieszka Brukszo (BrandU), Jerzy Ciszewski (publicrelations.pl), Karol Dudij (Unified Factory SA), Katarzyna Janus (Altar Sp. z o.o.), Dariusz Łukawski (dziennikarz), Katarzyna Swatowska (swatowska.pl), Tomasz Zimoch (dziennikarz).
W kategorii Manager wygrał Artur Kapacki z firmy Telmon, natomiast w kategorii Firma Call Center InterGalactica. Była to druga edycja konkursu organizowanego przez portal ccnews.pl, którego celem jest zaangażowanie konsultantów telefonicznych, menedżerów i firm działających na rynku call center w budowę dobrego wizerunku branży. / Redakcja