„100 taktycznych zasad sprzedaży. Jak sprzedawać w XXI wieku”
„100 taktycznych zasad sprzedaży” to połączenie ogromnego doświadczenia autora z praktyką biznesową. Mocna, nieprzegadana i zaskakująca wiedza o sprzedaży w pigułce. Praktyczne porady, skuteczne taktyki i zasady do wdrożenia od zaraz dla ludzi, którzy chcą w życiu dojść dalej i osiągnąć więcej niż przeciętny zjadacz chleba.
Publikacja to zbiór ponad 10 lat doświadczeń autora w biznesie i sprzedaży, wniosków z niemal 30 000 rozmów przeprowadzonych z klientami, poniesionych porażek i osiągniętych sukcesów. To historia o tym, jak zwykły chłopak stał się właścicielem kilku biznesów oraz skutecznym przedsiębiorcą, trenerem i mówcą. Co ważne, jest to opowieść o kreowaniu własnego szczęścia. Autor uczy, jak w praktyce wykorzystać wiedzę teoretyczną, zdobytą z setek książek, audiobooków, szkoleń, konferencji i seminariów.