E-commerce & Digital Marketing
Temat numeru: Sprzedaż na Amazon
Jeśli wierzyć badaniom, aktualnie aż 47% dochodów ze sprzedaży online pochodzi z zakupów dokonywanych na platformach marketplace. Jedną z najpopularniejszych jest Amazon, od niedawna obecny również w Polsce. Jak zaistnieć ze swoimi produktami i usługami na tej platformie? Jak w pełni wykorzystać jej potencjał? Jakie rozwiązania logistyczne i strategie cenowe najlepiej wdrożyć? Na te i inne pytania odpowiedzi znajdą Państwo w naszym Top Temacie, tym razem wyjątkowo rozbudowanym.
Media społecznościowe pomagają w sprzedaży już od dawna, ale dopiero niedawno marki zintensyfikowały swoją obecność na TikToku. Jak wykorzystać sprzedażowo ten kanał? W jaki sposób przygotowywać content na TikToka? Zachęcam do przeczytania artykułu Wiktorii Michalskiej.
Ponadto w numerze przyjrzymy się bliżej takim zagadnieniom, jak segmentacja w e-commerce, CMS dla sklepu internetowego, implementacja Google Analytics 4 czy oznaczanie treści sponsorowanych w mediach społecznościowych.
W tym wydaniu: