CPC (cost per click)
Współczynnik efektywności reklamy, wyliczany na podstawie kosztu za jedno kliknięcie w link. Obliczany na podstawie wzoru: koszty włożone w emisję reklamy / kliknięcie w daną reklamę.
Współczynnik efektywności reklamy, wyliczany na podstawie kosztu za jedno kliknięcie w link. Obliczany na podstawie wzoru: koszty włożone w emisję reklamy / kliknięcie w daną reklamę.
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań
Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok
Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu
Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok
Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu
Dodaj do ulubionych - opcja jest dostępna tylko dla aktywnych prenumeratorów.
Pełna funkcjonalność serwisu z wyłączeniem możliwości pobierania wydań w formacie PDF.