Zarządzanie konfliktem w zespole sprzedażowym
Każdego dnia zespół sprzedażowy odbiera wiele bodźców, które mogą generować wewnętrzne konflikty. Nie ma w tym nic dziwnego. Stres, dążenie do osiągania coraz lepszych rezultatów, oczekiwania zarządu, konkurencja i cała gama wyzwań nie tyle wzmacniają źródła sporów, co je tworzą. Jak szybko doprowadzić do rozwiązania konfliktu w zespole
W jednym z zespołów sprzedażowych rodzimej firmy farmaceutycznej, zatrudniającej około 1000 osób w całym kraju, pojawił się konflikt pomiędzy przełożonym (regionalnym kierownikiem sprzedaży) a jego podwładnymi (przedstawicielami handlowymi). Konflikt narastał od kilku miesięcy – od czasu, gdy funkcję kierownika regionalnego objęła nowa, wywodząca się z tego samego kręgu przedstawicieli handlowych osoba.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 91% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.