Zapraszamy na Poligon Szefów Sprzedaży!
Żeby wygrać batalię o uwagę, a ostatecznie także o portfel klienta, trzeba najpierw zwycięsko wyjść z szeregu potyczek. Nie jest to łatwa misja. Należy wybrać właściwą taktykę, zrekrutować swój sprzedażowy oddział i wyposażyć go w odpowiednie narzędzia oraz zadbać o morale.
Klienci nie są w tej walce bezbronni. Jak pokazują liczne badania, podczas pierwszego kontaktu z handlowcem często wiedzą o ofercie firmy tyle samo lub nawet więcej niż sprzedawca!
Może zatem zbliża się koniec ery handlowców – „uniwersalnych żołnierzy”, a nadchodzi czas na akcję „sił specjalnych”?
Jeżeli jesteś szefem sprzedaży i:
- chcesz poznać rozstrzygnięcie dylematu: kto lepiej sprawdzi się w bitwie o współczesnego klienta – uniwersalny żołnierz czy wyspecjalizowana jednostka;
- zastanawiasz się, która strategia będzie bardziej skuteczna: atak frontalny czy wojna podjazdowa;
- zależy ci na poznaniu sprawdzonych sposobów na zrekrutowanie prawdziwego sprzedażowego „Terminatora”, który pozostanie wierny swojemu oddziałowi;
- chcesz stać się dowódcą, z którego oddziału żaden żołnierz nie będzie próbował zdezerterować;
- poszukujesz wiedzy na temat zasad wyboru najlepszego ekwipunku: sprzętu i amunicji;
nie może zabraknąć cię na jesiennym Poligonie Szefów Sprzedaży „5 kroków do zwycięstwa w bitwie o współczesnego klienta. Czy to już koniec ery «uniwersalnych żołnierzy»?”
Podczas dwóch konferencyjnych dni wypełnionych maksymalnie merytorycznymi wystąpieniami ekspertów-praktyków:
- pokażemy, czego współcześni klienci oczekują od sprzedawców i czego sprzedawcy nie wiedzą o swoich klientach;
- na podstawie wyników badań oraz w debacie eksperckiej spróbujemy rozstrzygnąć, który model pracy zespołu handlowego jest obecnie najbardziej skuteczny – „uniwersalny żołnierz” czy „agent do zadań specjalnych”;
- podpowiemy, jak zrekrutować do swojego zespołu najlepszych sprzedażowych żołnierzy i jak być dowódcą, z oddziału którego nikt nie chce dezerterować;
- wskażemy, jakimi metodami spośród dostępnych kanałów sprzedaży i dystrybucji oraz sposobów ustalania polityki cenowej wybrać te najbardziej efektywne dla różnych typów produktów/usług;
- zasugerujemy, jak wygrywać w taktycznych rozgrywkach przy negocjacyjnym stole.
Więcej informacji: www.kongres-sprzedazowy.explanator.pl