Warunki sprzyjające energii i efektywności zespołu
- Czy dobre wyniki sprzedażowe są równoznaczne z brakiem dysfunkcji w zespole?
- Co wpływa na poziom energii i efektywności zespołu handlowego?
Początek roku to czas stawiania nowych ambitnych celów sprzedażowych. To też czas oceny skuteczności dotychczasowej strategii funkcjonowania firmy oraz zespołu. Ogólną ocenę, czy coś działa czy nie, wskażą nam wyniki. Jednak czy to wystarczy, by sprawdzić, na jakim poziomie działa i współpracuje nasz zespół? Czy obraz samych wyników odzwierciedla wykorzystanie potencjału każdego z członków zespołu? Czy np. dobre wyniki sprzedażowe są równoznaczne z brakiem dysfunkcji w zespole?
Zarówno w życiu, jak i w biznesie wszyscy widzą i oceniają efekt końcowy. Przyszedł jednak czas, by spojrzeć głębiej na naszą pracę. Nie tylko na to, CO zostało zrobione, ale też JAK, jakim nakładem energii – będzie to miało duże znaczenie w najbliższych latach, gdyż nie zapominajmy, że żyjemy w „biznesowym tornado”, świecie chaosu, niepewności, zmienności. Liczba czynników wewnętrznych i zewnętrznych niesprzyjających efektywności jest bardzo duża.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 90% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.