Sprzedaż i filmy wideo
Materiały wideo nie są popularną formą budowania relacji pomiędzy handlowcem a klientem. Nie oznacza to jednak, że nie warto ich wykorzystywać. Spersonalizowane oferty handlowe czy też oferty dnia w formie filmu mogą zdecydowanie poprawić nie tylko wizerunek firmy i twój, ale przede wszystkim zwiększyć sprzedaż.
Żyjemy w czasach, w których wideo jest podstawową formą komunikowania. Każdy z nas ma smartfon i kręci nim dziesiątki filmów. Jesteśmy oswojeni z kamerami, a do dyspozycji mamy coraz lepsze programy do edycji i publikacji wideo. Wykorzystaj ten potencjał. Dobry film – to będzie dla odbiorcy ciekawsze niż kolejna prezentacja pdf czy PowerPoint. Jak? Oto kilka moich propozycji:
- Oferta ogólna
Film, w którym opowiesz o ofercie handlowej swojej firmy, to rozwiązanie polecane w przypadku pierwszego kontaktu z klientem, kiedy jeszcze nie znasz jego potrzeb. Powiedz w kilku zdaniach, co masz co zaoferowania, a przede wszystkim, jakie korzyści klient odniesie, współpracując z tobą. Najlepiej, jeśli film nie będzie monologiem, a pojawią się w nim również grafiki czy zdjęcia produktów. Na koniec filmu wstaw link odsyłający do strony ze swoimi danymi kontaktowymi.
- Oferta spersonalizowana
Film, w którym przedstawisz ofertę adresowaną do konkretnego klienta, dostosowaną do jego potrzeb i oczekiwań. Podobnie jak w przypadku filmu z ofertą ogólną, warto na koniec wstawić link do strony ze swoimi danymi kontaktowymi.
- Prezentacja produktowa
Film opisujący produkt lub usługę, które oferuje twoja firma, jest dobrym rozwiązaniem w przypadku skomplikowanych produktów elektronicznych czy usług digitalnych. Warto przygotować krótki film opisujący wybrany produkt. Jeśli klient jest zainteresowany konkretnym rozwiązaniem, to przesłanie mu filmu z prezentacją całego katalogu produktów sprawi, że po kilku sekundach się zniechęci i nie obejrzy go do końca.
- Oferta dnia
Opcja godna polecenia, gdy chcesz poinformować klientów, że masz dla nich ofertę specjalną. W krótkim nagraniu przedstaw warunki promocji i zaproś do kontaktu.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 74% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.