Skuteczny cross-selling i up-selling (v)
Podczas szkolenia on-line przyjrzymy się strategiom firm, które często dzięki jednej korekcie działań zwiększyły swoje przychody o dziesiątki, a czasami i setki tysięcy złotych. Sztuka dosprzedawania produktów lub usług oraz powiększania zamówień klientów nie jest łatwa, bo w dzisiejszych czasach nie wystarcza już tylko żelazna konsekwencja i pytanie: „a może produkt/usługa X do tego?” Omówimy także zastosowanie cross-sellingu zarówno na etapie spotkań sprzedażowych, jak i w trakcie składania zamówień, poznamy mechanizmy, jakimi w tym procesie kierują się klienci, oraz przyjrzymy się inspirującym studiom przypadków z tego obszaru.
Czego się nauczysz:
- Kiedy stosować cross-selling i up-selling?
- Co sprawia, że nie udaje się nic dosprzedać?
- Czym wyróżniają się skuteczne strategie z zakresu cross i up-sellingu?
- Jak skutecznie rozwinąć umiejętność dosprzedaży u siebie i swojego zespołu?
- W jaki sposób mierzyć efekty obranej strategii cross-sellingowej?
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.