Schemat rozmowy handlowej
Pomimo tego, że żyjemy w świecie cyfrowym – co znacznie ułatwia nam życie – to jednak trudno jest zbudować relację biznesową jedynie poprzez maila czy portal internetowy. Jakich błędów należy unikać, aby, poza samym spotykaniem się, jeszcze sprzedawać?
W cyklu artykułów zaprezentuję wam praktyczne narzędzia – pigułki wiedzy, których nie da się przedawkować. Każda pigułka dotyczy innego elementu procesu sprzedaży, zawiera kolejne kroki postępowania, ale też określa cele poszczególnych działań i dobre praktyki z danego zagadnienia.
Pielęgnowanie bezpośredniej relacji z klientem jest najważniejszym elementem budowania lojalności i trwałej współpracy. Jak postępować, by poza samym spotykaniem się jeszcze sprzedawać?
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 87% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.