Opowieści, które sprzedają
Opowiadając historię, możesz przekazać nie wprost wszystkie informacje o usłudze, filozofii firmy, certyfikatach, fazach projektu lub potencjalnego zamówienia, różnych dostępnych rozwiązaniach, profesjonalizmie obsługi, cenach, gwarancjach, produkcie, zasadach współpracy itd. Jak w praktyce wykorzystać storytelling w sprzedaży?
Zanim przeczytasz dalej, chcę cię najpierw zaprosić do krótkiej zabawy. Wyobraź sobie przez chwilę, że jesteś osobą, która musi podjąć decyzję o kontynuowaniu lub nie dalszych rozmów z jedną z dwóch firm szkoleniowych proponujących szkolenia sprzedażowe dla ciebie i twoich kolegów. Już? To teraz przeczytaj spokojnie poniższe dwa teksty. Na końcu oceń je proszę wg opisanych skal. Do dzieła!
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 94% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.