Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw
Jak realizować skuteczne działania z zakresu marketingu treści? Jedną z ciekawszych propozycji jest prowadzenie firmowego bloga lub tematycznego portalu, gromadzącego wokół siebie ludzi zainteresowanych danym zagadnieniem albo konkretną branżą. Takie medium online może założyć właściciel każdego, nawet bardzo niewielkiego biznesu, pod warunkiem, że lubi pisać i dysponuje wiedzą niezbędną do tego, by na polu marketingu treści działać skutecznie. Książka prezentuje najważniejsze techniczne aspekty uruchamiania bloga lub portalu internetowego oraz pokazuje, jak zbudować strukturę efektywnego serwisu, takiego, który ludzie będą chętnie odwiedzać i polecać innym.
Autor: Grzegorz Miłkowski
Stron: 144
Druk: oprawa miękka
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.