Jak zarządzanie ceną może zwiększyć zyski w detalu
- Czy klient wybiera produkty racjonalnie?
- Czy warto ciągle obniżać ceny w sklepie?
- Czy promocja to zawsze niższa cena?
Wielu właścicieli i menedżerów sprzedaży popełnia błędy, wyceniając produkty w sklepie. Książka Romana Szymczaka została napisana dla tych, którzy poszukują wiedzy, jak zwiększyć rentowność dzięki zastosowaniu dźwigni cenowej. Dzieki niej dowiesz się więcej o:
- psychologii cen i jej wpływie na decyzja klienta,
- technikach pricingowych, dzięki którym możesz zarabiać więcej,
- niecenowych działaniach zwiększających marżę,
- nowoczesnych narzędziach pricingowych stosowanych w handlu detalicznym,
- promocjach detalicznych, które przyciągają klienta jak magnes ×
Tytuł: Pricing. Jak zarządzanie ceną może zwiększyć zyski w detalu
Autor: Roman Szymczak
Wydawnictwo: TM360
Liczba stron: 160