Jak skutecznie diagnozować potrzeby klienta B2B
Wiele osób uważa, że diagnoza potrzeb klienta B2B to prosta rzecz. Pracują w oparciu o schematy, które niestety nie przynoszą spodziewanych efektów. Winią za to otrzymywane „leady”, rynek, marketing, zbyt wysokie ceny. Rzadko własny warsztat.
Do spotkania z klientem biznesowym trzeba się inaczej przygotować niż choćby kilka lat temu. Nie mam pojęcia jak diagnozujesz potrzeby klienta B2B, jednak bez względu na to, jaką technikę stosujesz, powinieneś pamiętać o czterech rzeczach:
- prospecting,
- studium przypadku,
- 5 pytań „dlaczego?”,
- lista najlepszych pytań.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 95% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.