Jak dobrze argumentować w sprzedaży (v)
„Co nas kręci, co nas podnieca?” to nie tylko tytuł znanego filmu Woody’ego Allena, ale też pytanie, które powinien regularnie zadawać sobie każdy, kto pracuje w sprzedaży. Co motywuje klienta do zakupu? Jakie argumenty trafią do jego serca, rozumu i ... portfela? Zanim zaczniemy sprzedawać, dobrze jest przygotować sobie listę odpowiednich dowodów na to, że to właśnie nasza oferta jest tą, za którą klient powinien zapłacić.
Czego się nauczysz:
- Czym jest motywacja do zakupu i jak możemy odkryć, co motywuje klienta?
- Na czym polega dobra argumentacja sprzedażowa?
- Jakie typy argumentów możemy wyróżnić w zależności od tego, co sprzedajemy?
- Jakie argumenty najlepiej trafiają do poszczególnych grup klientów?
- Jak wybadać, czy konkretna osoba przyjmuje naszą argumentację i szybko się do niej dopasować?
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.