Czy e-commerce może być piękny? Jasne!
Piękny e-commerce. Jak sprzedawać fashion i beauty w internecie? – takiej pozycji jeszcze do tej pory nie było na polskim rynku. Blockchain na ratunek markom odzieżowym i kosmetycznym, ulubiona pomadka i szpilki za kryptowaluty, a może shoppable TV dla pokolenia Z?
Autorka nie tylko zabiera nas w przyszłość świata e-commerce na podstawie branż fashion i beauty, ale także opowiada o tym, jak było kiedyś i jakie zamiany zaszły we współczesnym e-konsumencie i sposobie robienia zakupów online. W swojej książce opowiada o tym, jakie były początki e-commerce fashion i beauty, o tym na co należy zwrócić uwagę, tworząc swój pierwszy e-sklep, jak zwiększać sprzedaż i skalować biznes, jednocześnie dbając o wizerunek marki, jaki jest nowoczesny marketing dla fashion i beauty. Pozycja wzbogacona jest o przepiękne i oryginalne ilustracje graficzki Aleksandry Birch, a także o wywiady z przedstawicielami e-commerce marek fashion i beauty, takich jak: Apart, Mosquito, Decathlon Polska, Go Sport, Calzedonia Group, Promod, Lancerto, Yes, Victoria’s Secret, Jack Wolfskin, Sephora, Unilever, Modivo, Creamy i wiele innych. Idealna lektura dla specjalistów marketingu online i e-commerce, właścicieli sklepów internetowych, osób planujących dopiero otworzyć swój e-sklep i dla tych, którzy interesują się modą, urodą i zakupami online.
Tytuł: Piękny E-commerce. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?
Autor: Kamila Gębik
Wydawnictwo: KAMMEDIA
Liczba stron: 312
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.