Ambasador Call Center
Stworzony przez konsumentów i media nieobiektywny wizerunek branży contact center jest często skutkiem niezrozumienia procesów, jakie towarzyszą obsłudze przez telefon. Niezadowoleni klienci postrzegają contact center przez pryzmat natrętnych telefonów i telemarketerów próbujących na siłę coś sprzedać. Tymczasem są to przypadki marginalne wśród liczącej prawie 200 tysięcy rzeszy pracowników call center. Niestety, przykłady złej obsługi są często podchwytywane i nadmiernie nagłaśniane przez media.
Celem konkursu „Ambasador Call Center” jest zaangażowanie konsultantów telefonicznych, menedżerów i firmy działające na rynku call center w budowę dobrego wizerunku branży. Wyróżnieni zostaną konsultanci, firmy i menedżerowie, którzy swoją aktywnością w mediach, na konferencjach i podczas innych wydarzeń edukują rynek, popularyzują wiedzę o obsłudze klienta, telesprzedaży i zawodzie konsultanta telefonicznego.
Jak wziąć udział w konkursie?
- Napisz artykuł lub nakręć film, który w najlepszy sposób pokaże korzyści wynikające z pracy „na słuchawkach” i będzie rekomendował ten zawód jako cenne doświadczenie u progu kariery zawodowej.
- Wyślij go na adres: konkurs@callcenternews.pl lub zgłoś się poprzez formularz na stronie www.ambasadorcallcenter.pl, dodając swoje zdjęcie i krótką notatkę biograficzną o sobie.
Zgłoszenia przyjmowane są do końca czerwca 2016 r. Wyniki zostaną ogłoszone w pierwszej połowie października. Oprócz statuetki i dyplomu laureat zostanie nagrodzony roczną prenumeratą magazynu „As Sprzedaży”. Wśród członków jury znajdują się przedstawiciele mediów, eksperci branżowi, najlepsi polscy PR-owcy, doświadczeni marketerzy i trenerzy zajmujący się personal brandingiem.
Szczegółowe informacje: www.ambasadorcallcenter.pl