3 słowa to za mało
- Jakie cele powinien spełniać idealny opis produktu?
- Jak tworzyć opisy produktów, które przyciągną uwagę klientów?
- Jakie elementy powinny zawierać opisy produktów, aby podnieść pozycję strony produktu w Google i pozytywnie wpłynąć na sprzedaż?
– Co może mi pan powiedzieć o tym aparacie? – Wszystkie ważne dane techniczne umieszczone są na kartce z ceną. Więcej informacji może pan znaleźć w sieci. – Słysząc taką odpowiedź sprzedawcy, tylko nieliczni byliby ciągle zainteresowani zakupem. Jednak podobne sytuacje są codziennością w sklepach internetowych, w których za opis często służy tabelka z danymi technicznymi. Dlaczego?
Kiedy spotykamy się z długimi opisami produktów w sklepach internetowych, często pomijamy kolejne paragrafy, wyszukując tylko najważniejsze informacje. Z drugiej strony, kiedy opisy są krótkie i nie możemy w nich czegoś znaleźć, to bez problemu w ciągu kilku sekund odszukujemy to w Google. Dlatego nawet jeśli opis produktu w sklepie jest skąpy, nie czujemy wielkiego dyskomfortu związanego z brakiem informacji. Po prostu mamy je na wyciągnięcie ręki – tyle że w innym miejscu. Z tego powodu wielu właścicieli e-sklepów nie widzi potrzeby w przygotowywaniu wyjątkowych opisów. Nie zdają sobie sprawy z ich roli i wagi, a tym bardziej z tego, jak powinny wyglądać i co zawierać, aby dobrze spełniały swoje cele. To z kolei odbija się na wynikach ich sklepów.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 89% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.