3. Forum Szefów Sprzedaży: Współczesny klient wymaga nowego podejścia
W dniach 24–25 listopada w Hotelu Lord w Warszawie redakcja „Szefa Sprzedaży” już po raz trzeci spotkała się z dyrektorami sprzedaży z całej Polski podczas Forum Szefów Sprzedaży, tym razem pod hasłem „Stare metody sprzedaży nie mają szans w zderzeniu z KLIENTEM 3.0”
Z roku na rok z powodu szybko rosnącej konkurencji coraz trudniej pozyskać nowego klienta, a jeszcze trudniej go utrzymać. Wymagania są coraz bardziej wyrafinowane. Dobra cena i jakość już nie wystarczą, żeby go zadowolić, dlatego trzecią edycję Forum poświęciliśmy klientowi nowych czasów – KLIENTOWI 3.0. W trakcie spotkania eksperci mówili o oczekiwaniach współczesnego konsumenta oraz o tym, w jaki sposób im sprostać.
Joanna Stradowska i Paweł Bendor opowiadali o proklienckim modelu sprzedaży na przykładzie sektora bankowego. Dużym zainteresowaniem cieszyło się wystąpienie Renaty Kozłowskiej i Janusza Janiszewskiego poświęcone umiejętnościom, które należy rozwijać u handlowców, żeby byli w stanie sprostać wymaganiom klienta 3.0. Pierwszy dzień Forum zakończyło wystąpienie Przemysława Mika, który wskazywał, jak budować pozytywne doświadczenia klienta w kontakcie z firmą poprzez przekraczanie oczekiwań.
Drugi dzień rozpoczął Tomasz Paprocki, przedstawiając najnowsze trendy w komunikacji. O tym, jak zautomatyzować procesy sprzedażowe, zachowując indywidualne podejście do klienta, mówiła Agnieszka Grostal. Forum zakończyło wystąpienie Piotra Urbaniaka o tym, jak przełożyć doświadczenia liderów e-commerce, aby przenieść sprzedaż produktów i usług tradycyjnie kojarzonych z offline do online. Gościem specjalnym Forum był Grzegorz Kita, który mówił o swoich doświadczeniach,
Dużym powodzeniem wśród uczestników cieszyły się round tables – stoliki dyskusyjne z udziałem ekspertów występujących podczas Forum.
Kolejne Forum Szefów Sprzedaży odbędzie się w dniach 23-24 listopada 2017 r. O szczegółach będziemy informowali w kolejnych wydaniach „Szefa Sprzedaży”.