Oszczędzaj czas dzięki multiintegracji

Multiintegracje e-commerce starają się rozwiązać problemy związane z potrzebą inwestowania dużych nakładów czasu i pieniędzy w rozwój firmy. Multiintegrator tworzy nowe połączenia pomiędzy systemami e-commerce oraz systemami fakturującymi ERP i firmową infrastrukturą, dążąc przy tym przede wszystkim do zautomatyzowania procesów sprzedażowych w trakcie realizacji zamówienia.

AS_30_50.jpg

Multiintegrator przenosi również firmę na kolejny poziom sprzedaży, otwierając ją przy okazji na nowe rynki. Multiintegracja zapewnia dostęp do całego wachlarza dostępnych na rynku e-commerce rozwiązań, przy czym pozwala przedsiębiorcy na wybranie określonych narzędzi. Ponadto zajmuje się również obsługą techniczną danych rozwiązań.

Potrzeba automatyzacji procesów sprzedaży w sklepie internetowym

Automatyzacji można bardzo szybko i prosto poddać zdecydowaną większość procesów, które związane są z prowadzeniem sprzedaży. Potrzeba integracji i automatyzacji w działaniach e-commerce dotyczy nie tylko dużych, ale również małych klientów.

Co zatem możemy zyskać, jeśli zdecydujemy się na wdrożenie zautomatyzowanych procesów sprzedaży? Przede wszystkim zasoby ludzkie. W dużych podmiotach do obiegu danych (1000–2000 zamówień dziennie) czy generowania listów przewozowych potrzebujemy czasem nawet 6 pracowników. Przy dużej liczbie informacji w obiegu znacznie zwiększa to ryzyko wystąpienia pomyłek, które potem wymagają dodatkowej pracy w postaci korekty. Multiintegracja niweluje występowanie takich sytuacji, dzięki czemu można przekierować pracowników do wykonywania innych czynności.

Dzięki korzystaniu z multiintegracji oszczędzamy również pieniądze. Jeśli dziennie w ramach obiegu dokumentów zużywana była nawet ryza papieru, teraz wszystkie informacje przekazywane są komputerowo. Nie ma zatem konieczności, by przeznaczać dodatkowe fundusze na materiały użytkowe. Zyskujemy także znacznie więcej czasu, ponieważ dzięki multiintegracji możemy wygenerować docelową liczbę faktur w czasie nieporównywalnie krótszym, niż jest to w stanie zrobić jeden pracownik bądź nawet kilku. Warto również wspomnieć, że dzięki wprowadzeniu multiintegracji klient jest na bieżąco informowany o aktualnym stanie zamówienia. Zwiększa to jego poczucie bezpieczeństwa i tym samym zmniejsza prawdopodobieństwo, że zaniepokojony będzie dzwonił, aby zapytać o stan przesyłki. Zyskujemy zatem dodatkowy czas i oszczędzamy sobie niepotrzebnych nerwów.

Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści

Pozostałe 74% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.