Projektowanie pozytywnych doświadczeń klientów
Oferowane przez firmy produkty lub usługi trzeba sprzedać. Jak to zrobić? Argumentem może być sam produkt: jego przeznaczenie, wygląd czy opakowanie. Ważne może być też miejsce zakupu lub wyjątkowa obsługa. Te wszystkie atrybuty można także świadomie połączyć w spójną całość. Nazywa się to projektowaniem doświadczeń klienta.
Klient może być kimś, kto po prostu kupuje nasz produkt (usługi). Ale gdy zwiąże się z nami emocjonalnie, potraktuje nas i nasz produkt (usługi) jako zaspokojenie swoich głębokich potrzeb i realizację marzeń, staje się wówczas ambasadorem naszej marki. Z własnej woli będzie promował nasze rozwiązania.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.