Oszczędzaj czas dzięki multiintegracji
Multiintegracje e-commerce starają się rozwiązać problemy związane z potrzebą inwestowania dużych nakładów czasu i pieniędzy w rozwój firmy. Multiintegrator tworzy nowe połączenia pomiędzy systemami e-commerce oraz systemami fakturującymi ERP i firmową infrastrukturą, dążąc przy tym przede wszystkim do zautomatyzowania procesów sprzedażowych w trakcie realizacji zamówienia.
Multiintegrator przenosi również firmę na kolejny poziom sprzedaży, otwierając ją przy okazji na nowe rynki. Multiintegracja zapewnia dostęp do całego wachlarza dostępnych na rynku e-commerce rozwiązań, przy czym pozwala przedsiębiorcy na wybranie określonych narzędzi. Ponadto zajmuje się również obsługą techniczną danych rozwiązań.
Potrzeba automatyzacji procesów sprzedaży w sklepie internetowym
Automatyzacji można bardzo szybko i prosto poddać zdecydowaną większość procesów, które związane są z prowadzeniem sprzedaży. Potrzeba integracji i automatyzacji w działaniach e-commerce dotyczy nie tylko dużych, ale również małych klientów.
Co zatem możemy zyskać, jeśli zdecydujemy się na wdrożenie zautomatyzowanych procesów sprzedaży? Przede wszystkim zasoby ludzkie. W dużych podmiotach do obiegu danych (1000–2000 zamówień dziennie) czy generowania listów przewozowych potrzebujemy czasem nawet 6 pracowników. Przy dużej liczbie informacji w obiegu znacznie zwiększa to ryzyko wystąpienia pomyłek, które potem wymagają dodatkowej pracy w postaci korekty. Multiintegracja niweluje występowanie takich sytuacji, dzięki czemu można przekierować pracowników do wykonywania innych czynności.
Dzięki korzystaniu z multiintegracji oszczędzamy również pieniądze. Jeśli dziennie w ramach obiegu dokumentów zużywana była nawet ryza papieru, teraz wszystkie informacje przekazywane są komputerowo. Nie ma zatem konieczności, by przeznaczać dodatkowe fundusze na materiały użytkowe. Zyskujemy także znacznie więcej czasu, ponieważ dzięki multiintegracji możemy wygenerować docelową liczbę faktur w czasie nieporównywalnie krótszym, niż jest to w stanie zrobić jeden pracownik bądź nawet kilku. Warto również wspomnieć, że dzięki wprowadzeniu multiintegracji klient jest na bieżąco informowany o aktualnym stanie zamówienia. Zwiększa to jego poczucie bezpieczeństwa i tym samym zmniejsza prawdopodobieństwo, że zaniepokojony będzie dzwonił, aby zapytać o stan przesyłki. Zyskujemy zatem dodatkowy czas i oszczędzamy sobie niepotrzebnych nerwów.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 74% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.