Trendy Sprzedaży 2016
W dniach 27-28 stycznia 2016 r. w Warszawie odbędzie się konferencja „Trendy Sprzedaży 2016” organizowana przez „Puls Biznesu”. „Szef Sprzedaży” objął nad nią patronat medialny.
Jak wynika z ostatniego raportu „Zarządzanie po polsku”, wprowadzenie nowego rytmu sprzedażowego to jeden z pięciu priorytetowych obszarów stanowiących wyzwanie dla managerów. Polski styl zarządzania nadal charakteryzuje się niską efektywnością procesów sprzedażowych. Jeżeli jesteś liderem i także Twoją zmorą są przegapione „moments of truth”, masz wrażenie, że ostatnio umknęło Ci kilka dużych okazji sprzedażowych, chciałbyś sięgnąć po narzędzia, które umożliwią wprowadzenie nowego modelu interakcji z klientem, konferencja „Trendy Sprzedaży” jest dla Ciebie.
Pierwszego dnia konferencji zostaną poruszone m.in. tematy:
- Jak zaprojektować produkt pożądany przez klientów,
- Customer Experience Management jako sposób na utrzymanie i zdobycie nowych klientów oraz partnerów biznesowych
- Największe wyzwania w zarządzaniu polityką cenową w 2016 r.
- Plan sprzedaży i system motywacyjny a wyniki, czyli co w praktyce działa na handlowca
W drugim dniu uczestnicy wezmą udział warsztatach dla liderów sprzedaży.
Wśród prelegentów m. in.:
- Bożena Leśniewska, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Komercyjnej Digitalizacji, Orange.
- Katarzyna Rynkiewicz, Szef Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych, Generali.
- Rafał Tabaczek, Trener, Mówca Motywacyjny, Alior Instytut Biznesu.
- Artur Białkowski, Sales Director, Medicover.
- Monika Bryła-Gozdyra, Dyrektor Zarządzający Everbe, wykładowca w Uniwersytecie SWPS.
- Michał Celmerowski, Trener sprzedaży, Psycholog komunikacji, Storytelling Business Institute.
- Monika Chodowicz, Konsultant, FernPartners.
- Krzysztof Kasperuk, Sales on Top
Więcej informacji: http://konferencje.pb.pl/konferencja/932,trendy-sprzedazy-2016
Kontakt: szkolenia@pb.pl, Tel. 22 333 97 77