Lekcje przywództwa - od przedsiębiorcy dla przedsiębiorców

MT-Biznes_Swiadomy_lider_3d.png

Witold Kowalski – założyciel i przez 20 lat CEO Nike oraz Telepizza Poland, a także mentor ponad 100 firm – napisał książkę Świadomy lider, w której dzieli się narzędziami pomocnymi w codziennym zarządzaniu. Odwołuje się do przykładów biznesmenów oraz firm z pierwszych stron światowych gazet i analizuje, często krytycznie, ich przypadki. Jego celem jest kreowanie nowych liderów, podniesienie pewności siebie przyszłych przywódców oraz pomoc w dokonywaniu przemyślanych wyborów i określeniu głębszego sensu w pracy.

Światowa gospodarka przyszłości będzie potrzebowała charyzmatycznych i świadomych liderów w biznesie. Przywódców potrafiących zapanować nad sztuczną inteligencją, etyką i ekologią rozwoju, firmami gigantami, rzeszą specjalistów od nowych technologii, nad problemem starzejących się społeczeństw czy malejącym poziomem zaangażowania u pracowników. Dlatego Witold Kowalski napisał książkę Świadomy lider dla tych wszystkich menedżerów, którzy chcą się rozwijać, szukają inspiracji do skuteczniejszego zarządzania albo nie widzą już światełka w tunelu i głębszego sensu pracy.

Kim jest Witold Kowalski?

  • Praktyk zarządzania, który przez 20 lat pracy jako CEO, w tym 13 lat w Nike, przećwiczył wiele teorii zarządzania i przywództwa na sobie, podwładnych i organizacjach, którym przewodził.
  • Mentor i doradca, który w ciągu 12 lat pomógł 160 firmom zwiększyć rentowność, wyjść z kłopotów czy przyśpieszyć rozwój.

Dzięki książce Świadomy lider każdy z nas może skorzystać z jego doświadczenia. Bez względu na to, na jakim etapie życia zawodowego jesteśmy, znajdziemy w niej sprawdzone wskazówki i narzędzia do skutecznego zarządzania sobą, zespołem i firmą, a także rady i techniki, które pomogą nam dokonywać lepszych wyborów w pracy i w życiu oraz radykalnie podniosą naszą pewność siebie w działaniu.

Tematy, jakie znajdziemy w książce:

  1. Rola codziennej autorefleksji menedżera w zmianie
  2. Odnalezienie się w erze rozwoju AI
  3. Sposoby radzenia sobie z osobami toksycznymi i mobbingiem
  4. Pomysły na to, jak podnieść poziom innowacyjności firmy
  5. Nadmuchiwacz oczekiwań i wewnętrzny krytyk w każdym z nas
  6. Redefinicje prowadzenia i mierzenia rezultatów szkoleń
  7. Przyczyny porażek większości start-upów
  8. Sposoby rozwiązywania problemów przez cykl działań menedżerskich

W książce nie ma gotowych recept, jak zostać liderem i prowadzić firmę. Nie ma uniwersalnej ściągi z przywództwa, którą schowamy do portfela i z której skorzystamy w trudnej sytuacji biznesowej. Nie ma banalnych sentencji, których pełno w mediach i które jako skróty myślowe niewiele znaczą. Jest za to dużo przykładów, wskazówek i narzędzi zachęcających każdego lidera do pracy nad sobą każdego dnia lub przynajmniej co jakiś czas. ×

Tytuł: Świadomy lider. Lekcje przywództwa od eks-CEO Nike Poland
Autor: Witold Kowalski
Wydawnictwo: MT Biznes

Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.