Opakowania poza szablonem

Targi Packaging Innovations stanowią odpowiedź na stereotypowe podejście do kwestii opakowań, a ich znakiem rozpoznawczym są nowatorskie i przepełnione świeżością formy. 10. jubileuszowa edycja odbędzie się w dniach 17-18 kwietnia 2018 r. w Centrum EXPO XXI Warszawa.

Packaging Innovations 2018 (4).jpg

Organizatorzy Targów Packaging Innovations doskonale wiedzą, że kluczem otwierającym bramy sukcesu jest zbilansowane połączenie teorii z praktyką. Wypadkową tej kombinacji jest strefa workShops – przestrzeń stworzona dla zwiedzających, w której eksperci dzielą się swoim doświadczeniem, wtajemniczając uczestników w meandry branży. To 30 warsztatowych spotkań, będących esencją specjalistycznych zagadnień i wnikliwą analizą przypadku. Przemysław Kędzierski z Browaru Raduga wytłumaczy, jak opakować niszowy produkt tak, aby dotrzeć do szerokiego grona klientów. Z kolei Robert Lis z DS Smith Packaging wyjaśni, czym jest strategia opakowania i dlaczego warto ją wdrożyć w życie. Całość prezentacji zostanie oparta na przykładzie firmy FMCG. Na deser Marek Skrętny przedstawi historię rebrandingu pionierskich marek piwnych Browaru Amber. Udział w Strefie workShops jest bezpłatny dla zwiedzających Targi – wystarczy dokonać rejestracji na stronie www.packaginginnovations.pl.

Awangarda opakowań

Podczas Targów wystawcy zaprezentują ponad 70 innowacji rzucających nowe światło na opakowania. Rozwiązania, które w tym roku cieszą się szczególnym zainteresowaniem dotyczą marek dbających o środowisko. W strefie EKOPACK przedstawione zostaną m.in. opakowania poddawane recyklingowi. Firma Polpak Packaging zaprezentuje z kolei opakowania i zamknięcia z elementami naturalnego drewna. Dużym zaskoczeniem dla zwiedzających okaże się z pewnością TRUSTCONCEPT®, czyli połączenie optycznych elementów z mobilnym dostępem do danych zaprezentowany przez firmę PC Print. Produkt wyróżniający się na tle konkurencji, dający pewność klientom, iż kupowany przez nich produkt jest oryginalny.

Świeże spojrzenie

Młodzi i zdolni projektanci, którzy w przyszłości mogą podbić branżę spotkają się w Strefie Studenta – konkursie pozwalającym kreatywnym twórcom postawić pierwsze, ale jakże ważne kroki w świecie opakowań. Jak to działa? Należy najpierw zaprojektować, a następnie wykonać innowacyjne i oryginalne opakowanie. Na specjalnie przygotowanym stoisku Strefy Studenta, profesjonalne jury powołane przez organizatora wyłoni 3 najlepsze projekty, łączące w sobie zaskakujący pomysł i funkcjonalność. Zdobywca pierwszego miejsca otrzyma nagrodę pieniężną oraz możliwość nawiązania cennych biznesowych kontaktów, które w przyszłości zaowocować mogą stałą współpracą i realizacją wielu projektów.

Know-how

Fachowa wiedza prezentowana przez branżowych profesjonalistów to kwintesencja dwóch konferencji organizowanych w ramach programu towarzyszącego Targom. „Co mówi twoje opakowanie?” – czyli trzecia już edycja Label Innovations, to pigułka skondensowanej wiedzy połączonej z biznesowym doświadczeniem ekspertów z wielu przenikających się w branży dziedzin. Jak uszlachetnić swoje opakowanie? Co przyciąga uwagę klienta? Jak prawnie zabezpieczyć swój produkt przed kopiowaniem? Na te i na wiele innych pytań odpowiedź padnie już pierwszego dnia Targów.

Packaging (R)evolution to z kolei miejsce, w którym opakowania spotykają się z najnowszymi technologicznymi rozwiązaniami. Prelegenci w krótkich i dynamicznych prezentacjach opowiedzą o zaskakujących i rewolucyjnych pomysłach. 20 minut (bo tyle potrwa jedna prezentacja) konkretów, aby nie zanudzić słuchających, lecz w maksymalnym stopniu pobudzić w nich pokłady kreatywności. Gościem specjalnym konferencji będzie Tomasz Szacon, przedstawiciel firmy Retail Poland, który opowie jak rozpocząć rozmowy z sieciami handlowymi i przekuć te rozmowy w sukces oraz pokaże jak wielkie znaczenie ma opakowanie zbiorcze.

Opakowanie ma znaczenie

Targi Packaging Innovations udowadniają, że opakowania nie są zbędnym dodatkiem do zakupionych produktów, a ich integralną częścią, zwiększającą atrakcyjność produktów i dodającą im prestiżu. Na tle wielu funkcji jakie spełniają opakowania, wyraźnie zarysowuje się trudna i wymagająca walka o uwagę konsumenta. Klient podejmuje decyzję o ewentualnym zakupie zaledwie w kilka sekund. Elementem, przeważającym szalę zwycięstwa na korzyść konkretnego produktu jest właśnie oryginalne i charakterystyczne opakowanie, wyróżniające markę na tle konkurencji. Rokrocznie na rynku designu pojawiają się nowe trendy, które mają za zadanie sprostać zmieniającym się oczekiwaniom i potrzebom kupujących. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations zbierają wszystkie nurty w jednym miejscu, dając zwiedzającym potężną dawkę branżowej wiedzy i bezcennych inspiracji.

Więcej informacji na: www.packaginginnovations.pl

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.