Zarządzanie wartością dla klienta w e-sklepie
Próbując odpowiedzieć na pytanie, dlaczego klienci kupują, można bardzo ogólnikowo stwierdzić, że robią to z powodu określonej wartości pewnych produktów lub usług. Jak zarządzać tą wartością, aby zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie?
Wartość dla klienta stanowi relację korzyści wynikających z zakupu do kosztów, jakie trzeba ponieść w związku z zakupem. Składają się na nią odczucia dotyczące między innymi jakości, ceny, wygody zakupu, obsługi klienta itp. Nie jest ona pojęciem stałym – przez różnych klientów wartość wynikająca z zakupu tego samego produktu (lub usługi) może być oceniana w odmienny sposób i na innym poziomie. Kształtowanie wysokiej wartości dla klienta wymaga zrozumienia jego potrzeb oraz zgromadzenia informacji na temat jego preferencji.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 92% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.