System monitorowania pracy handlowców
Mogłoby się wydawać, że w dobie rozwiniętych narzędzi komunikacji, kiedy dostęp do dowolnych zasobów wiedzy każdy może mieć nawet w telefonie, monitorowanie pracy handlowca jest rzeczą prostą i oczywistą. Praktyka pokazuje jednak, że nie do końca tak jest. Systemy raportowania wykorzystywane w działach sprzedaży dostarczają olbrzymich ilości danych, których często nikt nie analizuje, a szefowie sprzedaży nie mają czasu, żeby obserwować swoich handlowców podczas pracy.
Monitorowanie pracy handlowców musi być efektywne, dawać pełną wiedzę o poziomie sprzedaży i umożliwiać znalezienie szans na jego podwyższenie. W jaki sposób monitorować pracę zespołów sprzedażowych tak, aby w rezultacie osiągnąć cel sprzedaży? Jakich narzędzi użyć?
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 96% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.