Merchandising, czyli niech cię zobaczą
W dzisiejszej gospodarce firmy wciąż poszukują nowych możliwości, aby być bardziej widocznymi dla klienta i zyskać przewagę nad konkurencją. Ten poziom osiągają jednak nieliczni, którzy przede wszystkim obrali dobrą strategię sprzedaży – strategię opartą na wiarygodności i dostępności. Jednak w dzisiejszych czasach walka o klienta toczy się o coś więcej, a mowa tu o „do sprzedaży”.
Większość firm stara się zachęcić do siebie klienta. Często magnesem przyciągającym uwagę jest wymyślne opakowanie, niska cena lub wysoka jakość produktu. Markety umiejętnie wykorzystują swoją topografię przestrzenną, prezentując produkty w odpowiedni sposób, aby zapewnić im większą rozpoznawalność i dać szansę do zwiększenia sprzedaży. Pytanie zatem jest proste – jak to osiągnąć?
Aby w pełni odpowiedzieć sobie na to pytanie, należy zrozumieć istotę merchandisingu.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 87% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.