Po raz XII wybrano najbardziej etycznych i efektywnych w branży
29 stycznia podczas finałowej gali online XII edycji konkursu Polish National Sales Awards nagrodzono liderów sprzedaży i obsługi klienta w Polsce. Wyłoniono laureatów i wyróżnionych w 19 kategoriach. Przyznano również nagrodę Supersprzedawcy oraz nagrodę specjalną prezesa PNSA. Konkurs od lat promuje dobre praktyki w sprzedaży i kształtuje standardy etyczne branży.
Polish National Sales Awards to wyjątkowe przedsięwzięcie, którego celem jest kształtowanie i promowanie najwyższych standardów etycznych w sprzedaży i obsłudze klienta. Dzięki unikalnej metodologii oraz wieloletniemu doświadczeniu ekspertów PNSA, organizacja od lat wyznacza dobre praktyki w branży. Komisja sędziowska konkursu, w skład której wchodzą doświadczeni praktycy, w dwuetapowym procesie oceny wyłoniła laureatów, którzy wykazali się najlepszymi wynikami w sprzedaży, innowacyjnością i kreatywnością, umiejętnością pracy w zespole oraz etyką postępowania.
W tym roku poznaliśmy laureatów i wyróżnionych aż w 19 kategoriach: Innowacje w Dziedzinie Sprzedaży, Innowator Technologiczny w Customer Experience/Sales, Social Media w Customer Experience/Sales, Zespół Obsługi Klienta, Menedżer ds. Obsługi Klienta, Sprzedawca w Punkcie Sprzedaży, Zespół Sprzedaży, Menedżer Sprzedaży, Dyrektor Sprzedaży, Przedstawiciel Handlowy B2B, Menedżer Sprzedaży B2B, Telesprzedaż, Key Account Manager, Agent Ubezpieczeniowy, Menedżer Zespołu Sprzedaży Ubezpieczeń, Dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń, Doradca Klienta w Banku, Menedżer Zespołu Sprzedaży w Banku, Dyrektor Sprzedaży w Banku.
Supersprzedawca
Podczas gali została przyznana również nagroda specjalna – tytuł Supersprzedawcy. W tym roku uhonorowano nim Anetę Patyk z Kompanii Piwowarskiej. – Samo znalezienie się w gronie trzech osób zgłoszonych do nagrody przez mojego pracodawcę, Kompanię Piwowarską, było dla mnie pozytywnym zaskoczeniem i dało impuls do jak najlepszego przedstawienia rezultatów pracy mojego zespołu – komentuje laureatka. – Udział w konkursie wiązał się oczywiście z dużą dawką emocji i pracy związanej z kolejnymi etapami, tym bardziej że po raz pierwszy w historii prezentacje oraz finałowa gala odbyły się online, co było niemałym wyzwaniem. Dodatkowo uczestnictwo w PNSA było dla mnie chwilą zatrzymania się i analizy, która pozwoliła mi wybrać z wszystkich obszarów działalności zespołu te, nad którymi warto się pochwalić i zaprezentować w konkursie.
W tym roku, po raz czwarty w historii, została przyznana również nagroda specjalna Prezesa PNSA za życiowe osiągnięcia zawodowe – otrzymał ją Brian Tracy – kanadyjski pisarz, jeden z najlepszych zawodowych mówców na świecie, twórca wielu bestsellerów z zakresu rozwoju osobistego i psychologii sukcesu. Tracy wygłosił również specjalne przemówienie dla finalistów, laureatów i całego środowiska PNSA.
W roli prelegentów gali pojawili się również wybitni przedstawiciele świata biznesu – wystąpili m.in. dr Chahid Fourali, członek zarządu PNSA; Paweł Siwecki – dyrektor generalny Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej; prof. dr hab. Grzegorz Karasiewicz – dziekan Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego; Maciej Misztak – wieloletni dyrektor zarządzający firmy Mentholatum Ltd na Europę i byłe kraje Związku Radzieckiego, wieloletni wykładowca UW i Wydziału Zarządzania na SWPS oraz Grzegorz Sobiecki – Doctor of Business Administration SBS Swiss Business School w Zurychu, ekspert w przywracaniu ekonomicznej i kulturowej równowagi w przedsiębiorstwach.
Wyniki XII edycji Polish National Sales Awards:
Supersprzedawca
Aneta Patyk, Kompania Piwowarska SA
Szymon Marchewa, Bank Millennium
Innowacje w Dziedzinie Sprzedaży
Marta Łuczkiewicz, Orange Polska
Marcin Jacaszek, Provident Polska SA
Social Media w Customer Experience/Sales
Maciej Śnieżek, Allegro.pl
Zespół Obsługi Klienta
Mateusz Walczak, Orange Polska
Jan Tarachowicz, Kompania Piwowarska SA
Menedżer ds. Obsługi Klienta
Aneta Patyk, Kompania Piwowarska SA
Norbert Wasiakowski, Orange Polska
Sprzedawca w Punkcie Sprzedaży
Agnieszka Mucha, Orange Polska
Jacek Wojno, Orange Polska
Zespół Sprzedaży
Barbara Budzińska, Provident Polska SA
Rafał Sieczkowski, Orange Polska
Rafał Piekarski, Orange Polska
Menedżer Sprzedaży
Paweł Kocurek, Orange Polska
Kamil Radwan, Orange Polska
Andrzej Wasielewski, Orange Polska
Dyrektor Sprzedaży
Paweł Szupiluk, Orange Polska
Grzegorz Kolano, Provident Polska SA
Piotr Mendyk, Orange Polska
Przedstawiciel Handlowy B2B
Ewelina Krupka, Orange Polska
Mateusz Krysztofik, PGNiG Obrót Detaliczny
Menedżer Sprzedaży B2B
Krzysztof Zarzycki, PGNiG Obrót Detaliczny Łukasz Wielądek, PGNiG Obrót Detaliczny
Sylwia Dobosz-Kowalska, Orange Polska
Telesprzedaż
Karol Piątek, Orange Polska
Malwina Majewska, Orange Polska
Daniel Stafiej, Orange Polska
Key Account Manager
Karol Górski, PGNiG Obrót Detaliczny
Menedżer Zespołu Sprzedaży Ubezpieczeń
Beata Tończyk-Juda, AVIVA
Dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń
Joanna Steifer, PZU SA/PZU Życie SA
Dariusz Kwiręg, PZU SA/PZU Życie SA
Hubert Banasiak, AVIVA
Doradca Klienta w Banku
Ewa Skotowska, BNP Paribas Bank Polska SA
Marcin Korona, BNP Paribas Bank Polska SA
Menedżer Zespołu Sprzedaży w Banku
Szymon Marchewa, Bank Millennium
Dawid Zięba, BNP Paribas Bank Polska SA
Agnieszka Chmielewska, BNP Paribas Bank Polska SA
Dyrektor Sprzedaży w Banku
Joanna Piętka, BNP Paribas Bank Polska SA
Izabela Ferra – Słowik, BNP Paribas Bank Polska SA
Sebastian Błaszczyk, BNP Paribas Bank Polska SA
Polish National Sales Awards jest pierwszym przedsięwzięciem w Polsce, które poprzez organizowany konkurs PNSA promuje dobre praktyki i standardy sprzedaży. Głównym celem PNSA jest działanie na rzecz rozwoju przedsiębiorstw poprzez wspieranie działów sprzedaży przy jednoczesnym tworzeniu etosu profesjonalnego sprzedawcy. Odbywający się już po raz dwunasty konkurs PNSA jest przeznaczony dla wszystkich pracowników działów sprzedaży, a także dla trenerów i pracowników działu obsługi klienta.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.