Po raz XII wybrano najbardziej etycznych i efektywnych w branży

29 stycznia podczas finałowej gali online XII edycji konkursu Polish National Sales Awards nagrodzono liderów sprzedaży i obsługi klienta w Polsce. Wyłoniono laureatów i wyróżnionych w 19 kategoriach. Przyznano również nagrodę Supersprzedawcy oraz nagrodę specjalną prezesa PNSA. Konkurs od lat promuje dobre praktyki w sprzedaży i kształtuje standardy etyczne branży.

SS_56_4.1.jpg

Polish National Sales Awards to wyjątkowe przedsięwzięcie, którego celem jest kształtowanie i promowanie najwyższych standardów etycznych w sprzedaży i obsłudze klienta. Dzięki unikalnej metodologii oraz wieloletniemu doświadczeniu ekspertów PNSA, organizacja od lat wyznacza dobre praktyki w branży. Komisja sędziowska konkursu, w skład której wchodzą doświadczeni praktycy, w dwuetapowym procesie oceny wyłoniła laureatów, którzy wykazali się najlepszymi wynikami w sprzedaży, innowacyjnością i kreatywnością, umiejętnością pracy w zespole oraz etyką postępowania.

W tym roku poznaliśmy laureatów i wyróżnionych aż w 19 kategoriach: Innowacje w Dziedzinie Sprzedaży, Innowator Technologiczny w Customer Experience/Sales, Social Media w Customer Experience/Sales, Zespół Obsługi Klienta, Menedżer ds. Obsługi Klienta, Sprzedawca w Punkcie Sprzedaży, Zespół Sprzedaży, Menedżer Sprzedaży, Dyrektor Sprzedaży, Przedstawiciel Handlowy B2B, Menedżer Sprzedaży B2B, Telesprzedaż, Key Account Manager, Agent Ubezpieczeniowy, Menedżer Zespołu Sprzedaży Ubezpieczeń, Dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń, Doradca Klienta w Banku, Menedżer Zespołu Sprzedaży w Banku, Dyrektor Sprzedaży w Banku.

Supersprzedawca

Podczas gali została przyznana również nagroda specjalna – tytuł Supersprzedawcy. W tym roku uhonorowano nim Anetę Patyk z Kompanii Piwowarskiej. – Samo znalezienie się w gronie trzech osób zgłoszonych do nagrody przez mojego pracodawcę, Kompanię Piwowarską, było dla mnie pozytywnym zaskoczeniem i dało impuls do jak najlepszego przedstawienia rezultatów pracy mojego zespołu – komentuje laureatka. – Udział w konkursie wiązał się oczywiście z dużą dawką emocji i pracy związanej z kolejnymi etapami, tym bardziej że po raz pierwszy w historii prezentacje oraz finałowa gala odbyły się online, co było niemałym wyzwaniem. Dodatkowo uczestnictwo w PNSA było dla mnie chwilą zatrzymania się i analizy, która pozwoliła mi wybrać z wszystkich obszarów działalności zespołu te, nad którymi warto się pochwalić i zaprezentować w konkursie.

W tym roku, po raz czwarty w historii, została przyznana również nagroda specjalna Prezesa PNSA za życiowe osiągnięcia zawodowe – otrzymał ją Brian Tracy – kanadyjski pisarz, jeden z najlepszych zawodowych mówców na świecie, twórca wielu bestsellerów z zakresu rozwoju osobistego i psychologii sukcesu. Tracy wygłosił również specjalne przemówienie dla finalistów, laureatów i całego środowiska PNSA.

W roli prelegentów gali pojawili się również wybitni przedstawiciele świata biznesu – wystąpili m.in. dr Chahid Fourali, członek zarządu PNSA; Paweł Siwecki – dyrektor generalny Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej; prof. dr hab. Grzegorz Karasiewicz – dziekan Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego; Maciej Misztak – wieloletni dyrektor zarządzający firmy Mentholatum Ltd na Europę i byłe kraje Związku Radzieckiego, wieloletni wykładowca UW i Wydziału Zarządzania na SWPS oraz Grzegorz Sobiecki – Doctor of Business Administration SBS Swiss Business School w Zurychu, ekspert w przywracaniu ekonomicznej i kulturowej równowagi w przedsiębiorstwach.

Wyniki XII edycji Polish National Sales Awards:

Supersprzedawca

Aneta Patyk, Kompania Piwowarska SA

Szymon Marchewa, Bank Millennium

Innowacje w Dziedzinie Sprzedaży

Marta Łuczkiewicz, Orange Polska

Marcin Jacaszek, Provident Polska SA

Social Media w Customer Experience/Sales

Maciej Śnieżek, Allegro.pl

Zespół Obsługi Klienta

Mateusz Walczak, Orange Polska

Jan Tarachowicz, Kompania Piwowarska SA

Menedżer ds. Obsługi Klienta

Aneta Patyk, Kompania Piwowarska SA

Norbert Wasiakowski, Orange Polska

Sprzedawca w Punkcie Sprzedaży

Agnieszka Mucha, Orange Polska

Jacek Wojno, Orange Polska

Zespół Sprzedaży

Barbara Budzińska, Provident Polska SA

Rafał Sieczkowski, Orange Polska

Rafał Piekarski, Orange Polska

Menedżer Sprzedaży

Paweł Kocurek, Orange Polska

Kamil Radwan, Orange Polska

Andrzej Wasielewski, Orange Polska

Dyrektor Sprzedaży

Paweł Szupiluk, Orange Polska

Grzegorz Kolano, Provident Polska SA

Piotr Mendyk, Orange Polska

Przedstawiciel Handlowy B2B

Ewelina Krupka, Orange Polska

Mateusz Krysztofik, PGNiG Obrót Detaliczny

Menedżer Sprzedaży B2B

Krzysztof Zarzycki, PGNiG Obrót Detaliczny Łukasz Wielądek, PGNiG Obrót Detaliczny

Sylwia Dobosz-Kowalska, Orange Polska

Telesprzedaż

Karol Piątek, Orange Polska

Malwina Majewska, Orange Polska

Daniel Stafiej, Orange Polska

Key Account Manager

Karol Górski, PGNiG Obrót Detaliczny

Menedżer Zespołu Sprzedaży Ubezpieczeń

Beata Tończyk-Juda, AVIVA

Dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń

Joanna Steifer, PZU SA/PZU Życie SA

Dariusz Kwiręg, PZU SA/PZU Życie SA

Hubert Banasiak, AVIVA

Doradca Klienta w Banku

Ewa Skotowska, BNP Paribas Bank Polska SA

Marcin Korona, BNP Paribas Bank Polska SA

Menedżer Zespołu Sprzedaży w Banku

Szymon Marchewa, Bank Millennium

Dawid Zięba, BNP Paribas Bank Polska SA

Agnieszka Chmielewska, BNP Paribas Bank Polska SA

Dyrektor Sprzedaży w Banku

Joanna Piętka, BNP Paribas Bank Polska SA

Izabela Ferra – Słowik, BNP Paribas Bank Polska SA

Sebastian Błaszczyk, BNP Paribas Bank Polska SA

Polish National Sales Awards jest pierwszym przedsięwzięciem w Polsce, które poprzez organizowany konkurs PNSA promuje dobre praktyki i standardy sprzedaży. Głównym celem PNSA jest działanie na rzecz rozwoju przedsiębiorstw poprzez wspieranie działów sprzedaży przy jednoczesnym tworzeniu etosu profesjonalnego sprzedawcy. Odbywający się już po raz dwunasty konkurs PNSA jest przeznaczony dla wszystkich pracowników działów sprzedaży, a także dla trenerów i pracowników działu obsługi klienta.

Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.

Wybierz abonament już od 83 zł miesięcznie Pokaż abonament
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM