Najskuteczniejsi i najbardziej etyczni w sprzedaży nagrodzeni!
Etyka może iść w parze z wysokimi wynikami w sprzedaży – udowodnili to laureaci VI edycji konkursu Polish National Sales Awards, którzy zostali nagrodzeni podczas Gali 9 grudnia 2014 r. w Hotelu InterContinental w Warszawie.
Podczas Gali wręczone zostały nagrody dla najlepszych w sprzedaży w 18 kategoriach. Po raz pierwszy w sześcioletniej tradycji konkursu przyznano nagrodę specjalną Super Sprzedawca dla osoby, która sumarycznie osiągnęła najwyższy wynik ze wszystkich uczestników konkursu. Statuetkę otrzymała Anna Gola z Banku Pocztowego SA. Laureaci i wyróżnieni oprócz statuetek i dyplomów otrzymali nagrody w postaci szkoleń, ufundowanych przez: Sandler Training, Franklin Covey, Persona Global, Pasję Grupa Dobrych Trenerów oraz Brian Tracy International. W trzech kategoriach konkursowych spośród finalistów nie wyłoniono laureatów.
- Polish National Sales Awards to obecnie już nie tylko konkurs, to platforma współpracy i wymiany doświadczeń dla wszystkich zaangażowanych w kształtowanie standardów sprzedaży w Polsce. Cieszy mnie, że coraz więcej instytucji i organizacji angażuje się w realizację misji PNSA, jaką jest działanie na rzecz rozwoju przedsiębiorstw poprzez wspieranie działów sprzedaży przy jednoczesnym tworzeniu etosu profesjonalnego sprzedawcy – mówi Elżbieta Pełka, prezes Zarządu Polish National Sales Awards. – Serdecznie gratuluję wszystkim laureatom doskonałych wyników sprzedażowych i życzę, aby przełożyły się one na realizację celów zawodowych.
Polish National Sales Awards już od sześciu lat przyznaje nagrody i wyróżnienia dla najlepszych w sprzedaży, przyczyniając się tym samym do kształtowania standardów w tej dziedzinie w naszym kraju. Konkurs wyróżnia unikalna metodologia, umożliwiająca obiektywną ocenę uczestników, pod względem zarówno efektów sprzedażowych, jak i etyki. Uczestnicy, zgłoszeni przez swoją firmę, najpierw wypełniają formularze zgłoszeniowe on-line, oceniane przez zaprzysiężonych członków blisko 50-osobowej Komisji Sędziowskiej. Zakwalifikowani do drugiego etapu finaliści przedstawiają indywidualne, 20-minutowe prezentacje. Laureaci wyłaniani są na podstawie liczby zdobytych punktów. Nad przebiegiem konkursu czuwa PwC – partner merytoryczny PNSA.
Pełną listę nagrodzonych podczas tegorocznej edycji można znaleźć na stronie www.pnsa.pl.