Jakość obsługi ważniejsza od ceny
Ceneo.pl, Skąpiec.pl czy Okazje.info – porównywarki cenowe każdego miesiąca notują po kilka milionów odwiedzin unikalnych użytkowników. Przy wyborze e-sklepu dla internautów najważniejsza jest cena, ale w sieci można konkurować także jakością obsługi. Jak to zrobić?
Przed zakupem – czy to online, czy offline – większość internautów wyszukuje w sieci informacje o produkcie (według Google robi tak 84% użytkowników Internetu1). Zwykle sprawdzają dane w więcej niż dwóch źródłach, z tego najczęściej na stronach porównywarek cen2. Cena produktu to dla klientów podstawowa informacja, a także kluczowa determinanta przy wyborze sklepu internetowego, w którym nastąpi finalizacja zakupów3.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 92% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.