Ambasador Call Center
W marcu ruszyła II edycja konkursu Ambasador Call Center, organizowanego przez portal ccnews.pl. Jest to pierwszy polski konkurs skierowany do konsultantów, menedżerów i firm, wspierający budowanie wizerunku branży contact center w mediach. „Szef Sprzedaży” objął nad nim patronat medialny.
Stworzony przez konsumentów i media nieobiektywny wizerunek branży contact center jest często skutkiem niezrozumienia procesów, jakie towarzyszą obsłudze przez telefon. Niezadowoleni klienci postrzegają contact center przez pryzmat natrętnych telefonów i telemarketerów próbujących na siłę coś sprzedać. Tymczasem są to przypadki marginalne wśród liczącej prawie 200 tysięcy rzeszy pracowników call center. Niestety, przykłady złej obsługi są często podchwytywane i nadmiernie nagłaśniane przez media.
Celem konkursu Ambasador Call Center jest zaangażowanie konsultantów telefonicznych, menedżerów i firm działających na rynku call center w budowę dobrego wizerunku branży. Wyróżnieni zostaną konsultanci, firmy i menedżerowie, którzy swoją aktywnością w mediach, na konferencjach i podczas innych wydarzeń edukują rynek, popularyzują wiedzę o obsłudze klienta, telesprzedaży i zawodzie konsultanta telefonicznego.
Zgłoszenia przyjmowane są do końca czerwca 2016 r. Wyniki zostaną ogłoszone w pierwszej połowie października. Wśród członków jury znajdują się przedstawiciele mediów, eksperci branżowi, najlepsi polscy PR-owcy, doświadczeni marketerzy i trenerzy zajmujący się personal brandingiem.
Szczegółowe informacje: