Różne języki sprzedaży
Sukces udanej prezentacji handlowej jest możliwy w momencie właściwego rozpoznania i zrozumienia potrzeb klienta. Gdy wiemy czego oczekuje klient i rozumiemy jego motywy zakupowe, możemy zastosować techniki sprzedażowe pozwalające na pokazanie oferty w sposób atrakcyjny i trafiający w jego potrzeby. Kiedy stosować język korzyści, a kiedy język strat?
W procesie sprzedaży jednym ze źródeł sukcesu jest właściwe rozpoznanie potrzeb zakupowych klienta. Nie jest możliwe generowanie korzyści z produktu lub usługi, jeżeli nie wiesz, czego potrzebuje twój klient. Stąd w pierwszej kolejności należy rozpoznać motywy zakupowe klienta. A każdy klient, w zależności od tego co nabywa, kieruje się zróżnicowanymi potrzebami:
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 92% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.