Aby reklamacje nie skutkowały odpływem klientów... (v)
Czy wiesz dlaczego reklamacja to jedna z najlepszych rzeczy jakie mogą przytrafić się firmie? Podczas szkolenia on-line dowiesz się, co kryje się za tym stwierdzeniem, a także nauczysz się budowania relacji oraz zwiększania sprzedaży w oparciu o dobrze załatwione reklamacje. Dzięki sprawnemu działaniu obsługa reklamacji może stać się Twoim asem w rękawie, a zadowolony z Twojej postawy klient - ambasadorem Twojej marki. Aby tak się stało, trzeba odpowiednio poprowadzić cały proces reklamacji, załagodzić negatywne emocje, zniwelować stres i na koniec wyeliminować czynnik, który stał się przyczyną reklamacji. Podczas szkolenia on-line nauczymy Cię, jak to zrobić!
Czego się nauczysz:
- Dlaczego reklamacje należy rozpatrywać jako szansę, a nie zagrożenie?
- Jakie są najczęstsze błędy popełniane w procesie obsługi reklamacji?
- Czego potrzebuje zgłaszający reklamację klient?
- Jak rozmawiać ze wzburzonym, a nawet agresywnym klientem reklamującym nasz produkt/usługę?
- Na czym polega technika POPO i dlaczego warto z niej korzystać obsługując procesy reklamacyjne?
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.