Aby reklamacje nie skutkowały odpływem klientów... (v)

Czy wiesz dlaczego reklamacja to jedna z najlepszych rzeczy jakie mogą przytrafić się firmie? Podczas szkolenia on-line dowiesz się, co kryje się za tym stwierdzeniem, a także nauczysz się budowania relacji oraz zwiększania sprzedaży w oparciu o dobrze załatwione reklamacje. Dzięki sprawnemu działaniu obsługa reklamacji może stać się Twoim asem w rękawie, a zadowolony z Twojej postawy klient - ambasadorem Twojej marki. Aby tak się stało, trzeba odpowiednio poprowadzić cały proces reklamacji, załagodzić negatywne emocje, zniwelować stres i na koniec wyeliminować czynnik, który stał się przyczyną reklamacji. Podczas szkolenia on-line nauczymy Cię, jak to zrobić!

5109170.jpg

Czego się nauczysz:

  • Dlaczego reklamacje należy rozpatrywać jako szansę, a nie zagrożenie?
  • Jakie są najczęstsze błędy popełniane w procesie obsługi reklamacji?
  • Czego potrzebuje zgłaszający reklamację klient?
  • Jak rozmawiać ze wzburzonym, a nawet agresywnym klientem reklamującym nasz produkt/usługę?
  • Na czym polega technika POPO i dlaczego warto z niej korzystać obsługując procesy reklamacyjne?

Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.