Technika maksymalizowania zysków
- Na czym polegają metody cross-selling i up-selling?
- W jaki sposób skutecznie zwiększyć wartość zamówienia?
- Jak produkty komplementarne wpływają na marże w e-commerce?
Budując strategię sprzedaży w e-commerce, najczęściej skupiamy się na ofercie produktowej, atrakcyjności cen, dostępności czy szerokości oferty. Każde z tych działań w budowaniu przewagi konkurencyjnej jest słuszne, jednak niewystarczające, gdy nasza oferta jest podobna do oferty konkurencji. W przypadku zarządzania biznesem online bazującym na modelu marketplace można wykorzystać wachlarz narzędzi ułatwiających maksymalizację wielkości koszyka zakupowego. W przypadku tradycyjnych sklepów internetowych, często skupionych wokół jednej marki lub jednej grupy produktowej, z pomocą przychodzą dwie techniki marketingowe: cross-selling i up-selling.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.